zobrazovani vstupu z VIVO graficke karty

Patent wc na libol.info
Středa Duben 20 18:47:53 CEST 2005

Dobry den,
- problem - jak v linuxu zobrazit obraz, ktery jde na s-video vstup ve
VIVO graficke karte? Samozrejme jde i o ukladani, ale verim, ze pokud ho
dostanu do okna, tak uz ho ulozim ;-)
- prostredi - grafika je ATI Radeon 9000 VIVO, distribuce - je to pro me
dost podstane, takze bych se pri jejim vyberu asi podridil (kdyby
existoval pouze neco specifickeho)
- co jsem udelal - zkusil - mplayer, xine, kwintv, ale nikde nedosahl
vysledku (i kdyz xine mi pripadal, ze by moznost zobrazovni podporovat mel
- jak?) - googlil - google me utrzuje, ze by to mela byt samozrajmost, ale
cizojazycne jsem nepochopil a cesky je problem dost obsahle popsan, ALE
vzdy se pocita, ze ten vstup je realizovan pres TV kartu )mel sjsem
fungovalo bez problemu), ALE ja NEMAM TV kartu, jen grafiku s VIVO.
- staci mi - link na neco srozumitelneho (CJ, AJ pro blbce), nebo snad i
jen MAN ?CO?
Dekuji za pripadne napady

--
S pozdravem
LO

Pokud mi chcete vynadat do mailu pouzijte domenu a pred zavinac dejte
diskuse. Reply posle zpravu tam, kde je naznaceno.