Dotaz na duplicitní ping

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Čtvrtek Duben 21 08:48:38 CEST 2005

Dobry den,

na texto problem som narazil pred dost dlhym casom aj ja (to este
provaider nepouzival linux ;o))
Dosli sme na to, ze windowsovsky ping dupliitne pakety neoznami, zatial
co linuxovy spravne ano.
Je to problem radia (ak sa nemylim riesila to nakoniec segmentacia
siete, alebo nasadenie smerovych anten na AP).
Ale v ziadnom pripade by som to systemovo neriesil filtraciou
duplicitnych paketov. Clovek si zahlcuje
siet balastom... Robi to len jeden klient, alebo sa to vyskytuje na
viacerych?

Vlado

jaroslav.linhart na dev-net.cz wrote:

> [...]

-- Ing. Vladimir Rengevic GRAFON dtp studio Tranovskeho 19, Liptovsky
Mikulas, Slovakia phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454 mobil:
+421/905/642799