OOo - seznam literatury, mirne OT

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Čtvrtek Duben 21 10:27:27 CEST 2005

Hezky den,

Jak jsem pochopil, nekteri ucastnici konference pouzivaji
OpenOffice.org, i ja to zkousim kvuli kompatibilnimu prenosu dat mezi
Windows a Linuxem a tak bych se rad zeptal:

V dokumentu mam vygenerovany seznam pouzite literatury
(klasickym zpusobem z mnou vytvorene databaze).

Kdyz v hlavni databazi ale nejaka data zmenim,
tak po prikazu v dokumentu k aktualizaci automaticky
vygenerovaneho seznamu, stale zustavaji nezmenene polozky.

Zda se tedy, ze vytvoreny rejstrik je nezavisla "minidatabaze"
tvorici soucast dokumentu.
A kdyz chci neco aktualizovat, musim odkaz z dokumentu
vymazat a znovu jej z hlavni databaze vlozit.

Je nejaka cesta jak uvedene dve veci synchronizovat?

Obcas je nutne veci trochu preformatovat a pod. a nedavno
jsem musel rucne menit nekolik desitek polozek...
Hledal jsem na netu, ale odpoved zadna, vsude se mluvi
jen o vkladani a generovani. Stejne tak v dostupnych dokumentech
o pouziti OOo pri psani technicke literatury.

Rivnez jsem neprisel na to, jak v textu vlozene odkazy formatovat
jako horni index - jak je to v nekterych casopisech zvykem.
Neni k nim totiz prirazeny zadny styl.

(Pouzivam OOo.cz 1.4.)

Budu vdecny za kazdy napad.

Petr