Nefunkcni HW na 100% HELP

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Duben 21 13:07:48 CEST 2005

On Thu, 21 Apr 2005, IkaR wrote:

> Zdravicko,
> mohl by mi nekdo prosim poradit uz nevim kudy kam a co jeste udelat aby
> mi ten muj linux (suse 9.2) fungoval tak jak bych si pral, mam tuto sestavu.
>
> MB - MSI K8N Neo4-F
> VGA - Leadtek WinFast PX6600 TD GeForce PCX 6600
> CPU - AMD +3000 64bit
> TV carta - MediaForte PV951TF
> Tablet - Wacom Graphire2
> KB set -  Logitech Cordless Desktop LX700 CZ
>
> Najde se nekdo kdo by dokazal porad jak tyhle sestavu dostat do 100%
> funkcniho stavu (takoveho jaky je treba ve windows kdyz mam
> [...]

Vemte si nejakou chytrou knizku, zacit muzete treba u Linux Device
Drivers a napiste si ty ovladace.

Nezlobte se, ale dlouho jsem se u Vaseho prispevku tak nepobavil...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...