mbox2mdir

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Duben 21 13:11:14 CEST 2005

On Thu, 21 Apr 2005, Zdenek Pizl wrote:

> A nestaci jen:
>
> cyklus pro vsechny_soubory_s_emaily
>  echo obsah_souboru >> soubor_mailboxu
>  echo " " >> soubor_mailboxu
> koneccyklu

nestaci, protoze se tam musi (dle meho nazoru) narvat hlavicka From,
kterou zacina kazdy email ve formatu mailbox. Takze jak se zda, proste
vezmu hlavicku From: a udelam z ni vhodny From a bude.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...