Nefunkcni HW na 100% HELP

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 14:11:39 CEST 2005

On 4/21/05, IkaR <ikaruus na centrum.cz> wrote:

> Distro SuSe tak je proto ze jsem se s nim dokazal dostat nejdal, predtim
> jsem tam mel FC3, MD10.1, Debian dokonce i Gentoo, ale v tehto distrech
> jsem nebyl ani pres veskere usili(prochazeni kdejakych konfiguraku,
> cteni kdejakych konferenci rozchodit aspon ty veci ktere mi tak nejak
> bezi v tom suse (TV aspon hraje, zvukovka aspon vyda zvuk atd.) takze
> asi tak proc zrovna SuSe.

Akceptujem, ze SUSE je na GUI/BFU instalaciu (takmer) najjednoduchsia.

> Na SuSe se obratit nemuzu vzhledem k tomu ze toto distro nemam zakoupene
> (stazene DVD z jejich ftp)
Aha

> Proc ne Windows, chtel jsem zkusit linuxe i na desktopu kdyz uz ho mam
> na nekolika (asi 50) serverech.
Velmi rozumne, ale ozaj mas Linux na 50 servroch ^ nevies
nakonfigurovat beznu, hoci ozaj slusnu masinu na DTP? (toto mozme
riesit aj sukromne). Bez ohladu na to, ci ich je 5 al. 50, viem Ti
sukromne cosi poradit, ale nie su to veci tykajuce sa zamerania
konfery. Ak ich je aj (povedzme to diplomaticky) menej ako 5 neva,
studiom Linuxu si (prinajmensom) rozsiris obzory. Tak, ci onak -
nexcel som sa Ta nijako dotknut, ci urazit.

> A co se tyce tech rad od zkusenejsich tak jsem jich par obdrzel a v 95%
> zavrseni veskereho textu kde se to hemzilo slovy typu BFU atd. ironii,
> bylo "spatny hw".

No, ja zas take skusenosti nemam a nie je to davno, co som zacinal (a
ani teraz nie som ziaden profik). Pozri ono BFU (ber cesku skratku,
nie anglicku :) nemusi byt nadavka, iba "znalostne ohodnotenie
informacnych poznatkov uzivatela". Ja napr. BFU pouzivam ako
ohodnotenie vacsiny uzivatelov, ktori absolutne nerozumeju
pristroju/zariadeniu (PC), kt. pouzivaju ^ nie su ochotni investovat
cas a usilie (nehovorim o peniazoch), ked im ponuknem *gratis*
skolenie, ako pouzivat efektivne mys, Off (OOo aj M$), tcmd/krusader
namiesto explorer/konqueror ^ nie su ochotni pouzivania PC sa vzdat.
Alebo chcem vediet jazdit a zaplatim si vodicak a skolitela a potim
sa, alebo auto nepouzivam - jednoducho (bohuzial/chvalabohu) su PC na
urovni, ze sa nedaju uzivat "bez ucenia" ako napr. dialkove od TV,
DVD, ci mobil (uz aj tu treba trochu snahy ^ casu investovat).
BTW: Debil, idiot, imbecil je u mnohych nadavka, ale ono je to aj
medicinske oznacenie stavu pacienta (pochadza z latiny), cize to nie
su ziadne vulgarizmy - no pokial sa tak nevyjadruje niekto (v krcme,
buse) na svojho znameho/susedu/kolegu.

> RAM - 2GB pro informaci.
Moze byt ;)

No, teraz in medias res:
Masinu ako taku - nevidim problem s tym, co pozadujes.
Tablet, vid ina odpoved od "kolegu".
TV - uvidime.

Ty si vsak musis definovat:
* Chcem byt blby uzivatel, ktoremu niekto nieco nastavi a "pojde to
samo" - nie je to zly pristup, tiez si kupim TV a jedine, co som
ochotny spravit je vlozit baterky do RC, zapnut TV a 220V a naladit
kanaly. -- len potom musis ratat s tym, ze Ta to cosi moze stat (musis
si kupit SUSE, zaplatit podporu (u SUSE, u maleho sukromnicka ...))
* chces sa toho vela naucit/porozumiet Linuxu a pod. - nie je problem
... je treba zacat s tym, kde mas konkretny problem, zacat riesit
"chybove hlasky", ale hlavne ratat, ze tu Ti sice pomozu, ale riesenie
problemu, snaha, iniciativa a "potenie sa" je na tebe.
* a este su 1or2 moznosti niekde MEDZI tymito 2mi pristupmi, taky kompromis

No a podla rozhodnutia zasles mail do konfery, ze ... mam jadro,
distro a konkretne toto mi nejde, skusal som to TAK a TAK a nic,
takato hlaska ... co mi poradite?    ALEBO zasle email KOMERCIA JOB:
mam taku zostavu a chcem na to Linux a aby mi islo TOTO ... som
ochotny do toho investovat tolko penazi

Asi tak. Prajem Ti prijemne skusenosti s Linuxom a vela odhodlanosti,
motivacie a nevzdavania sa ...

AntiTrust