mplayer - giui, Debian

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Čtvrtek Duben 21 15:02:16 CEST 2005

On Wed, Apr 20, 2005 at 07:54:19AM +0200, Petr Balas wrote:

> ??? Hledani balicku s nazvem mplayer na
> http://www.debian.org/distrib/packages
> naslo pouze mozilla-mplayer a xmms-xmmplayer
no ja si nemyslim ze by mplayer byl v debianu. mplayer pouziva mnoho kodeku
ktere zrovna nejsou "free", nektere snad neni ani moc legalni pouzivat.
vetsina toho softu se zrejme nekryje z debiani social policy ci jak se to
jmenuje, takze by se mplayer dostal do debianu jen strasne orezany a nepouzitelny.
alespon takove vysvetleni jsem kdysi cetl. doporucuji zkompilovat sam. funguje
vytecne; mplayer byla posledni kapka, ktera me presvedcila, abych uplne
zahodil windows.
martin kraus