mplayer - giui, Debian

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 15:26:23 CEST 2005

On 4/21/05, Martin Kraus <martin.kraus na infonet.cz> wrote:
> [...]

Tak som sa zase cosi "nove" dozvedel.
apt-get install mplayer-k7
sice je pravda, ale v /etc/apt/sources.list nemam iba "official" ale aj:
deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat testing main

Cize som sa mylil (pamatal som si, ze je to ZAkomentovane a ono je to
ODkomentovane :|)
Za uvedenie do omylu sa ospravedlnujem - ale nam starsim ludom uz
pamat nesluzi, ako by mala ;)

> no ja si nemyslim ze by mplayer byl v debianu. mplayer pouziva mnoho kodeku
> ktere zrovna nejsou "free", nektere snad neni ani moc legalni pouzivat.
> vetsina toho softu se zrejme nekryje z debiani social policy ci jak se to
> jmenuje, takze by se mplayer dostal do debianu jen strasne orezany a nepouzitelny.
> alespon takove vysvetleni jsem kdysi cetl. doporucuji zkompilovat sam. funguje
> vytecne; mplayer byla posledni kapka, ktera me presvedcila, abych uplne
> zahodil windows.
> martin kraus

AT aka antitrust2-AT-gmail.com
Ak xces pozvanku (invitation) napis mi. Rad helfnem.