apcupsd - 2 USB UPS

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Duben 21 22:15:39 CEST 2005

On Thu, Apr 21, 2005 at 04:41:09PM +0200, Boruvka wrote:
> chtel bych pomoci apcupsd monitorovat na FC2 2 USB UPS APC. Kazda
> samostatne funguje. Pokud vsak pripojim obe, vzdy mi apcupsd nacita
> informace pouze z jedne z nich. Je mi jasne ze budu muset spustit 2x
> apcupsd, ted mi jde o to, jak donutit apcupsd snimat informace z te ci
> one UPS.
>
> Zkousel jsem (/etc/apcupsd.conf):
> DEVICE /dev/usb/hiddev2 (menil jsem cisla, ale nepomohlo)

Možná by pomohlo, kdyby jedna byla na sériovém portu. Někde jsem viděl
příslib, že když si napíšete o sériový kabel, pošlou vám ho zadarmo.

> I kdyz se v nize uvedenem vypisu hlasi obe jako APC UPS PRO 500, jedna
> je 350 a druha 1000.

To bych neřešil, dost možná je to ve skutečnosti jen jedna jediná UPS,
lišící se jen tím, jaké do ní dáte akumulátory. Jestli vás to uklidní,
moje 350 je také detekována jako 500...

							  Michal Kubeček