apcupsd - 2 USB UPS

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Duben 22 10:44:27 CEST 2005

Krištof Petr <mailto:Petr na Kristof.CZ> wrote:

> Proc nepouzivate NUT?

	Mohu-li přispět osobním názorem, tak kvalitám a šikovností
konfigurace apcupsd vs. NUT, NUTpoměrně zaostává (řípadně je mastodont), byl
jsem nucen ho lámat na jiný typ UPS (PowerKinetics, bohužel stejně neúspěšně
- ačkoli jsem si myslel, že jiné úrovně a zapojení už vymyslet nelze,
nedostal jsem se skrze generický tester dále jak korektně zjistit výpadek
napájení, ale k již úplnému vybítí baterie to nedošlo).

	Pro UPS systémy APC provenience je dle mého názoru a velmi
doporučuji právě a jen apcupsd (jak konfigurace master->slave(s), tak SNMP
monitoring, tak single použití).