Postfix MDA - kontrola prichozi posty

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Pátek Duben 22 13:14:42 CEST 2005

Horacek Petr napsal(a):
> Pekny den preji
>
> sedim cely vecer nad kombinaci Postfix a NOD32. Kontrola odchozi posty v
> pohode. Horsi je to z prichozi. Snazim se postupovat podle jejich
> prirucky a vypada to, ze mi chybi uz jen posledni krok.
>
> Pomoci postconfu jsem nastavil:
>
> mailbox_command = nod32mda -d "$USER" "$EXTENSION"

Zdravim,

mate najeky specialni duvod pouzit NOD32 + Postfix zrovna jako MDA? Vim,
ze tato varianta je mozna, ale osobne mi prislo jednoduzsi
nakonfigurovat Postfix aby pouzival NOD32SMTP jako content filter. Bezi
mi to tak na nekolika serverech zcela bez problemu. Pokud chcete, muzu
zaslat casti konfiguraku, ktere je nutne pro tuhle variantu upravit.

Rudiik