"lehký notebook 12,1palců, mát"e jej někdo funkční s podporou ACPI?

Peter Lacus zorba na zmazmapobox.sk
Pátek Duben 22 14:00:01 CEST 2005

Martin Kamín ZULU napsal(a):

> Dobrá zpráva! až na tu cenu. Víte do tří let rozbiju na cestách jeden takový
> notebook.

z tejto reakcie usudzujem, ze vyber nie je konecny, tak sa pridam:

Toshiba Portege 2100:

velkost cca. A4, 1.3kg, vydrz s obidvomi baterkami (standard) nad 6 hod.
PIII-M ULV 866MHz, 256MB, 30GB, SD slot, IrDa, PCMCIA, 2xUSB2.0, Intel
Pro/100VE, modem V50, Wi-Fi, 12' polysilicon LCD, touchpad. Cena (vo
vypredaji) pod 30000 Sk bez DPH.

Funguje: Wi-Fi, regulacia rychlosti procesora, podsvietenia (toshutils),
APM vratane uspavania a vsetky ostatne bezne veci (USB, DMA diskov).
Zatial som neskusal modem a IrDa. Blbne audio - resp. som sa este
nedokopal k rozchodeniu ALSA, OSS nefunguje.

Bedo.