Nefunkcni HW na 100% HELP

David Procházka david.prochazka na gmail.com
Pátek Duben 22 15:28:31 CEST 2005

Ahoj,

zkus se podivat na distro SimplyMEPIS (3.3). Ma docela slusnou podporu
jak ATI, tak GeForcek (pokud by ti nejelo OpenGL, tak si stahni
ovladac primo od nVidide, v readme souboru tamtez je popsano, jak ho
nainstalovat, je tusim potreba mit zdrojaky jadra). 2D + LCD jedou v
pohode. Pri startu si muzes vybrat (F3) graficky mod a ten se ti
zapise do X configu, takze zadny problem...

Je tam i popora pro Tv karty, s ATI to znamymu jelo v klidu, tak treba
pojede i tvoje

Sound - nenapsal znacku, ale treba Genius dava na CD (aspon u me 5.1)
drivery a navod co s nima. Stejne jsou ty chipy na kartach dost stejny
(jen par vyrobcu), jen jinej assembler, takze by ti mohl helfnout
geniusackej driver i u jine znacky.

Tablet, jak psal kolega...

Ty bezdratovy veci budou mozna trosicku problem, bud pojedou hned nebo
se nadres :-) Bohuzel nic z toho nemam, takze nemohu slouzit... (pokud
by nesly, tak je posly, dam ti odzkousenej HW, urcite pojede ;-)

Jo, je to LIVE distro, takze za pokus nic nedas. Kdyz ti sedne, je na
plose ikonka pro instalaci, vyberes partition a mas to... instalace
trivialni. Takovy ty veci jako grafika, sitovka, jazyk muzes nastavit
pres Mepis OS Center.
Ja s nim mam zkusenost, ze je to cesta nejmensiho odporu k bezicimu pocitaci :-)

Hodne stesti, bude potreba...

  David