Postfix MDA - kontrola prichozi posty

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 22 20:31:34 CEST 2005

On Fri, 22 Apr 2005, Horacek Petr wrote:

> Nemam, uz jednou jsem konfiguroval pro NOD qmail a tam to tak je, tak
> jsem z toho vychazel i tady.
>
> Jestli mi poskytnete casti konfigu, budu jen rad.

V manualu k nod32 je to popsane velice jasne :-) . Nicmene zde je cast mych cfg :

master.cf -

#
# Zpetny prijem od nod32lms antiviru
#
localhost:2525 inet n - n - - smtpd -o content_filter= -o myhostname=nod32.xxx.cz

main.cf -

#
# Antivirus nod32lms - zasila mu vsechno jako content filteru na port 2526
#
content_filter = smtp:127.0.0.1:2526

nod32.cfg -

listen_addr = "localhost"

listen_port = 2526

server_addr = "localhost"

server_port = 2525

Po nakonfigurovani a nahozeni nod32d , nod32smtp a postfixu doporucuji
zkontrolovat pomoci netstat -ap zda na tech portech 2525 a 2526 opravdu
demoni naslouchaji...