samba PDC nahrada WinNT II

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Sobota Duben 23 17:21:13 CEST 2005

> Problemy s prihlasovanim jsem mel, kdyz jsem zmenil na PDC a pak
> dal jen smbcontrol reload-config. Pak mi nmbd padal dokud jsem nerestartoval
> sambu a chovalo se to podobne. debian testing.

samba start, stop, ale bez efektu

> Netusim. Ja to nakonec nedelal pres vampire a obihal pocitace a vyhazoval
> z domeny a znova do ni pridaval.

Kdyz pocitac z domeny odeberu a pote ho pridam, tak uz. hesla
funguji, do domeny na novem PDC se prihlasim bez problemu a vsechno to
funguje. Ale plocha, uz. nastaveni, posta...vsechno to je pryc.
Mam tech PC v domene hodne, rucne se mi to delat nechce...

> IMHO by nemelo.
> BTW co se stane pokud nejaky problemovy pocitac vyndate z domeny a opet jej
> do domeny pridate?

Vsechny pocitace se chovaji stejne, odbrani a pridani do domeny sice
vyresi to, ze funguje prihlaseni, ale problem je s profily, pravy k
vytvorenym souborum na disku uzivatele.
Radeji bych to uspesne vampiroval :-)

Diky za pomoc,

Honza Novacek