Jaky filesystem na notebook ?

Neděle Duben 24 01:11:56 CEST 2005

23. apríla 2005 o 17:43, Ctirad Fertr píše:

> kdysi jsem někde četl, že na notebook je vhodné dát ext2 (nebo ext3
> a při provozu na baterie ho mountovat jako ext2), protože fs bez
> žurnálu bude míň točit diskem a tím šetřit šťávu. Má to v praxi
> opravdu smysl, nebo je to úplně jedno ?

samozrejme, že to je "urban legend" (prípadne hodne neaktuálna
informácia). pre žurnálovacie súborové systémy je možné nastaviť commit
interval a tým obmedziť obyčajne štandardné 5 sekundové intervaly pre
zápis do žurnálu. pri behu na batériu celkom pochopiteľne takéto
nastavenie má zmysel, okrem iného.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal blog                           -> http://blog.phuture.sk