Tomcat -> identd X PostgreSQL

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Neděle Duben 24 13:53:13 CEST 2005

Dobry den,

    rad bych se zeptal, zda nekdo nemate zkusenost s problemem s
"identovanim" uzivatelu pri TCP pozadavcich z Tomcata.

    Resp. mel jsem v PostgreSQL nastaven ident pro uzivatele Tomcat, ale
kdyz jsem se chtel z Tomcatu prihlasit na Postgre, tak to uzivatele
neidentifikovalo, ackoli treba z Apache to jede v pohode. Zapnul jsem
identd do debug mode a tam jsem jen zjistil, ze to proste nenajde UID
uzivatele.

    Neni to pro me stezejni problem, nastavil jsem pripojeni pres heslo,
ale jde mi o to, zda je to nejaky problem Tomcatu celkove ci neceho
jineho. Jeste dodavam, ze se jednalo ve vsech pripadech o 127.0.0.1
localhost.

    Diky!

--ogee