zobrazovani vstupu z VIVO graficke karty

Patent wc na libol.info
Neděle Duben 24 19:42:56 CEST 2005

Dne Wed, 20 Apr 2005 20:01:18 +0200 napsal/-a Peter Surda
<shurdeek na routehat.org> následující příspěvek::

> cau

> Nie som si 100% isty lebo uz to ak podrobne nesledujem, ale asi
> potrebujes
> patche resp. driver z gatos-u: http://gatos.sf.net

Diky za radu, vyzkousel jsem nicmene nerozchodil :-(, ale ovladace uz snad
mam, ale nejsem schopen rozchodit program avview - chce abych ho pred
spustenim nakonfiguroval, ale jak? Man ani help nefunguje,prosel jsem snad
vsechny jeho soubory a nic (co bych vedel) me netrklo. Ale diky za snahu

--
S pozdravem
LO

Pokud mi chcete vynadat do mailu pouzijte domenu a pred zavinac dejte
diskuse. Reply posle zpravu tam, kde je naznaceno.