Evolution a jeho antispam

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Duben 25 11:16:54 CEST 2005

Martin Bajer píše v Po 25. 04. 2005 v 09:09 +0200:

>  mas nainstalovany spamassassin ?
>  + aktivovane volby pro kontrolu spamu v nastaveni Evolution ?

No jak jsem psal tak vsechny volby mam povolene. Ale co s tim ma
spolecneho spamassassin? Nevedel jsem, ze to pouziva tohle. Ze by se o
tom aspon zminili v helpu? Nebo ze by to na mne neco vyplivlo, ze ho
nemam? To je potom naho***, nejsem jasnovidec ;) diky za tuhle
informaci, vyzkousim.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>