Kamerovy system

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Pondělí Duben 25 13:03:34 CEST 2005

A co pouzivate (grabovaci karty, IP kamery, prevodniky??) ?

ja jsem minuly tyden zrovna rozjel druhy server
na  s kartami FALCON verze 16 channel DVR, 100 frames/sec
viz http://www.iguard.de/index.php?lang=en, je to
ale postavene na Win - maximalni spokojenost

jak jsme zavadeli prvni server - cca pred 1 rokem
dival jsem se na podporu techto karet v Linuxu -
nasel jsem nejaky projekt, ale zdal se mrtvy.

Jestli neco najdete na Linux - napiste samotneho by
me to zajimalo.

S pozdravem

Ondrej Prokop