Kamerovy system

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Pondělí Duben 25 13:23:18 CEST 2005

> A co pouzivate (grabovaci karty, IP kamery, prevodniky??) ?

Ted mame avermedia MP5000. Maximalni srac.
2 servery po 16 kamerach. Analog. Chcem jit do digitalu - asi
Vivotek. Zatim je mame pujceny na zkousku.

> ja jsem minuly tyden zrovna rozjel druhy server
> na  s kartami FALCON verze 16 channel DVR, 100 frames/sec
> viz http://www.iguard.de/index.php?lang=en, je to
> ale postavene na Win - maximalni spokojenost

jj. Iguard mam v zaloze, pokud nenajdu nic pro Linux.... aspon
kladna reference. Dik.

Dam vedet.
--
 Kosac