Kamerovy system

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Duben 25 21:49:46 CEST 2005

On Mon, Apr 25, 2005 at 12:07:04PM +0200, kocek.kvetoslav na vestizol.cz wrote:
> Ahoj,
>
> resim tu s kolegou mizernou funkcnost naseho kameroveho
> systemu pod windows. Napadlo me, ze by se dalo prejit
> na linux. Znate / mate kontakt na nekoho (firmu,
> projekt, cokoliv), kdo by se necim podobnym
> pod linuxem zabyval?
>
> Jedna se o ostrahu objektu, ukladani zaznamu, karty
> na pripojeni analogovych kamer, IP kamery atd.

Snad neni vetsiho smolare,
minuly tyden byla vystava Interkamera 2005 a bylo tam proste vsechno.
Shanel jsem veci pro dva konkretni projekty s ip kamerami, proto jsem
dohledove systemy jenom minul okem. Ostraha objektu bude vyzadovat, aby
byla identifikovatelna tvar. Videl jsem tam tri firmy, ktere meli
kamerovy system primo pod linux. Treba na jedne fakulte cvutu (ackoliv
milujii linux) maji kamerovy system na windows.

Stranky Interkamery 2005 jeste funguji, zkuste tam pohledat:
http://www.ifotovideo.cz/interkamera/

-- Dalibor Straka