co do .procmailrc

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Úterý Duben 26 08:01:57 CEST 2005

On Mon, Apr 25, 2005 at 10:15:31PM +0200, Tomáš Vognar wrote:
> Zdravím. Prosím o pomoc, protože je to jednoúčelové a nechci to hodiny
> studovat. V Linuxu nedělám.
>
> Potřebuji, aby se mi e-mail s určitým přesným subjectem přeposílal na mobil
> (Eurotel). Jistě se tu najde někdo, kdo tomu hoví a napíše mi, co napsat do
> skriptu .procmailrc.

pro tyto ucely je lepsi soubor .forward, do ktereho zadate adresu, kam se
ma mail preposlat. Jinak to same v .procmailrc:

:0 c:.lock.mobil
* z.teto na adresy.preposlem.cz
! adresa-pro na mobil.cz

takto to necha zpravu v prijate poste a na mobil odesle kopii (priznak c), pokud
chcete preposlat a lokalne neuchovavat bude prvni radek jen :0:
Pokud je to jedine pravidlo v .procmailrc (resp. nemate tam nic
slozitejsiho) je mozne vynechat zamek - .lock.mobil

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek

  ICQ: 293092805  jabber: tomas.kasparek na jabber.cz
  GPG: 2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC