svn - zpristupneni casti projektu

jyxo-usenet na ond.cz jyxo-usenet na ond.cz
Úterý Duben 26 10:57:01 CEST 2005

Dobry den,
mam dotaz ohledne SVN ktere pres rozhrani Apache2.
Vse funguje vporadku a projekty jsou videt pres https://example.com/<nazev
projektu> .

Reseni na strane Apache2 je :

<Location nazev/projektu>
    DAV svn
    SVNPath /??/svn/repos/nazev/projektu
    SVNAutoversioning on

    DAVMinTimeout 60
    ForceType text/plain
    LimitXMLRequestBody 500000

    AuthType Basic
    AuthName "Password Required"
    AuthUserFile /etc/apache2/secure/global.svn.passwd
    AuthGroupFile /etc/apache2/secure/global.svn.groups

    <Limit GET PUT POST DELETE PROPFIND PROPPATCH MKCOL COPY MOVE LOCK
UNLOCK>
        order deny,allow
        deny from all
        allow from localhost
        require group nazev.projektu
        satisfy any
    </Limit>

</Location>

To vse funguje pekne, ale nasel se pozadavek, ze ma byt pristup povolen
pouze do casti projektu. Napriklad do
https://example.com/nazev/projkektu/beta/adrear .

Testoval jsem pridani Location na konkretni adresar, ale nejdrive byla
aplikovana pravidla na adresar vyse kam nebyl povolen pristup.

Reseni je plne na strane Apache. Navede mne na nej nekdo?

Ondrej P