HP Proliant ML110 a CentOS 3.4

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Úterý Duben 26 14:55:02 CEST 2005

Zdravim!

Uz dva dny se morim se %subject% a stale bez vysledku.
HW: HP Proliant ML110
     2xSATA HDD Maxtor 80GB
     Promise SATA RAID FastTrak S150 SX4
SW: CentOS 3.4

Pri pokusu o instalaci temer vzdy zatuhne na natahovani modulu sata_sx4.
Jednou se mi podarilo instalaci rozjet, ale po rebootu mi uz zase
nenabootuje. Lilo napise "Booting Linux" pak nabehne par tecek (vetsinou
tak 5-8) a tim to cele hasne. Z toho co jsem hledal na netu i podle
samotneho HP by to melo jet. Bohuzel opak je pravdou. Zkousel jsem i
testy pameti, ale nic spatneho jsem neobjevil. Navic se mi nedari
prepnout lilo do interaktivniho rezimu, abych mohl zkusit zmenit
parametry jadra. Nema nekdo s touhle vrazednou kombinaci HW zkusenosti?

Rudiik