potrebuji mppe 1.3 patch pro 2.6.11

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Duben 26 16:03:22 CEST 2005

On Tue, Apr 26, 2005 at 02:26:25PM -0400, Dusan Zatkovsky wrote:

> hmm, google prvy link na "MPPE/MPPC kernel module for Linux", link priamo na
> ten patch: http://www.polbox.com/h/hs001/linux-2.6.11-mppe-mppc-1.3.patch.gz

ten stroj(www.polbox.com ci jak se jmenue) byl snad tyden offline a ja zrovna
predelaval vpn do kancelare a ten patch jsem nemel stahnuty. tak jsem jen chtel
vedet, jestli ho nahodou nekdo nema, ze by mi ho poslal, kdyz ten stroj byl
nedostupny. a verte ci ne, jinde ten patch snad neni:(
ale diky, uz jsem si ho vcera stahnul
martin kraus