blbne kódování

Vít Kolář anduril2 na centrum.cz
Úterý Duben 26 22:36:33 CEST 2005

Zdravím všechny.

Suse 9.2. Mám problém s Kilem s jeho editorem. Texovské dokumenty píšu v
kódování iso 8859-2. Pokaždé, když je otevřu v Kileu, tak mám nastaveno
UTF=>špatně se zobrazuje diakritika. Značně to komplikuje život, protože při
nepozornosti se může stát, že se mi to uloží v UTF a ztratí se všechny české
paznaky.

Nechápu proč se nenačte správně nastavení z konfiguračního souboru, ve kterém
není nic než ISO. V nastavení Kileu je taky všechno default na ISO. Kde se
tam bere UTF nevím.

V globálním nastavení editoru (v kcontrol) je ISO také. Prosím, kde bych mohl
hledat chybu?

Vít Kolář