Podpora SATA radice Sil 3114 v FC3

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Duben 27 06:03:54 CEST 2005

On Tue, Apr 26, 2005 at 01:53:46PM +0200, Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Muze nekdo prosim potvrdit, jestli lze nainstalovat FC3 na HDD pripojeny k
> SATA radici Sil 3114? Google mi nachazi dost rozdilne nazory, HCL pro FC3
> jsem nenasel a HCL Redhatu mi prijde neprosto nesrozumitelny. Kolega mi
> psal, ze mu to nenajde disk na tomto radici. Tak kdybyste meli nejaky tip ci
> URL, tak diky za vsechno.

RHEL4 je FC3 based (2.6.x jadro) a podle tohodle mailu ty disky jsou
videt (i kdyz jednotlive, protoze byste na ten jejich RAID musel pouzit
dmraid a to je uz lepsi pouzit SW RAID z jadra):

https://www.redhat.com/archives/nahant-list/2005-February/msg00133.html

IIRC v RHEL3 (jadro 2.4.x) funguje jen 3112 (u me navic velmi mizerne a
je to zavisle na znacce pripojeneho disku).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz