svn - zpristupneni casti projektu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Duben 27 08:39:36 CEST 2005

Krištof Petr <mailto:Petr na Kristof.CZ> wrote:
> Da se u subversion jit az na nastaveni prav k jednotlivym souborum?
> Z dokumentace jsem nabyl dojmu, ze to nejde.

	Já jsem nabyl jiného dojmu, ale neprovozuji, tak se možná mýlím.
Tuto jemnou granularitu práv zřejmě nelze docílit na úrovni protokolu file
nebo SVN (+ssh-svn), ale lze to řešit pomocí externích prostředků via apache
(a proto je tato cesta doporučovaná a má nejkomplexnější konfigurační
možnosti, neb co se právě týče autentizace a přístupu k objektům má Apache
obrovské možnosti) - WebDAV bych do toho netahal, protože to je trošku jiná
vrstva - domnívám se, že direktivy Directory nebo Location (tato spíše) by
mohla být velmi prospěšná...