qmail a uzivatele lokalni site

Martin Urban anry na novapaka.com
Středa Duben 27 10:02:15 CEST 2005

> napada me, zkuste prohledat disk na existenci souboru s obsahem "To:
pokus1"
> je mozne za qmail ma interne pri kompilaci zadano ze ma maildiry hledat
nekde
> jinde (napr /var/mail apod)

jedine soubory obsahujici "pokus" jsou:
group
gshadow
passwd
shadow
group-
gshadow-
passwd-
shadow-

Nebyl nalezen zadny soubor obsahujici "To: pokus1"

(jo a do vnejsi site to urcite taky neslo - mam to odpojeny od LAN)

> jak jste to ziskal? Ze zdroju, nebo nejake rpmko?

Mandrake klasicke distro ze 4CD (resp 3 - 1 je bonus)
Qmail - src
ucspi-tpc - rpm (nepodarilo se mi to ze src dostat)
checkpassword - rpm (taky neuspech ze src)
Jo a jeste tam je Fetchmail ( z rpm - proste mi to nejako nejde to
./configure make install (ne ze by to nefungovalo))
Mandrake obsahoval jeste:
webmin
apache (nejspis kuli webminu)
a jeste nejaky balicky (nevim presne jaky, ale sendmail a pod tam nejsou)