Zalohovani ones more

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Duben 27 14:17:56 CEST 2005

Dobry den,

zkousel jsem si prohledavat archiv na zalohovani a resilo se to
tu uz vice nez jedenkrat, nicmene nikdy zalohovaci soft nemel
parametry mnou kladene, tak mi to, doufam, odpustite...

Moje pozadavky na zalohovaci SW:
- klient-server (spojeni mezi nimi pokud mozno zabezpecene)
- server na Linuxu, klienti pro Linux a Win
- zalohovani centralne rizeno, ale s moznosti, ze si urcitou
  predem definovanou akci vyvolaji klienti sami (napr. typu
  'zazalohuj mi vsechny dokumenty')
- zalohovani na pasky i na disk
- granularita zalohovani na 1 soubor (IMHO nesplnuje bacula)
- moznost vytazeni souboru i na jine misto, nez na kterem
  byl zazalohovan
- velmi vitana moznost disaster recovery (neni vsak nutnou
  podminkou)
- automaticke rotovani zaloh (napr full na pasku jednou tydne,
  mezitim diferential na disky apod.)

Hledal jsem na freshmeatu, zaujal me bacula, ale IMHO nesplnuje
granularitu a neumoznuje soubor vytahnout jinam nez na puvodni
misto. Ostatni jsem zatim netestoval. Naslo by se neco v OS
oblasti?

Diky moc.

Zdravi
Jan Marek