Kamerovy system

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Středa Duben 27 23:09:22 CEST 2005

Zdravim,
cca pred rokem a pul jsem hledal reseni pro kamerovy system, nakonec me
oslovil system postaveny na kartach Hicap.
http://www.comartsystem.com/products/eng_hicap.htm
pripadne zde http://www.hdsdk.sk/cz/index.htm
Bohuzel firma Comartsystem s vyvojem linuxoveho reseni pokulhava a
Windows verze ma vice moznosti, ale i tak provozuji kamerovy system v
Linuxu s kartou Hicap200 s 240 FPS.
Software pro Windows je dodavan zdarma, Linux verze je placena.

S pozdravem Michal Sobek