Bluetooth, NOKIA 6230

byso byso na pobox.sk
Čtvrtek Duben 28 16:53:51 CEST 2005

hay,

> mam SUSE 9.2 a NOKIA 6230. Nejdou mi datove prenosy pres USB kabel,
> instalacni podpora mi sdelila, ze pres USB je mozne N6230 pouzivat jen
> jako modem zatim... A ze na datove prenosy mam pouzivat Bluetooth nebo
> IrDA. Zatim nemam zadny adapter. Muzete mi, prosim poradit? Bluetooth
> nebo IrDA? A jestli mate prakticke zkusenosti, tak s jakym vyrobcem
> adapteru a typem. Diky.

hm, zhodou okolnosti som sa s tym prave pred par dnami zabaval,
ale mam rhel40
do zufania som sa vytrapil s kppp, kym som prisiel na to, ze s
wvdial to jednoducho _funguje_ a ze chyba je zasita kdesi v kppp

napis ake mas konkretne problemy s usb-komunikaciou
po pripojeni mobilu na usb by mal v `dmesg` byt zaznam o novom usb
zariadeni a mal by sa naladovat drajver p320(?alebo podobne, teraz si
nepamatam ako sa presne vola) 'serial usb'
mobil potom vidis asi pod /dev/usb/ttyACM0 (rhel:/dev/ttyACM0)

u mna ho kppp videl a dokazal napr. vycitat identifikaciu

zdravim, byso.