qmail nebo postfix?

Pátek Duben 29 10:33:16 CEST 2005

Jan Marek <jmarek na jcu.cz> wrote:
> [...]

hlavna nevyhoda qmailu je tiez v jeho reputacii... defaultna instalacia
neobsahuje vacsinu veci, ktore dnes ludia bezne pouzivaju a potrebuju, takze
ho treba patchovat, patchovat, patchovat...

netqmail zrejme nieco z toho vyriesi, ale asi nie vsetko.
Porovnajte si to s
http://www-dt.e-technik.uni-dortmund.de/~ma/qmail-bugs.html

kde je spomenutych par dalsich bugov, niektore z nich su tusim stale
nevyriesene pripadne ignorovane...

It's now safe to throw off your computer.