Konzolova aplikacia

Juraj Kundrik durin na dsdesign.sk
Pátek Duben 29 12:02:10 CEST 2005

Dobre este raz; zjavne je pisomna forma vyjadrovania mojou slabou strankou.

- mam aplikaciu ktora bezi iba v textovom rezime dosemu, ani v
terminalovom okne v Xwin ani v xdosemu
- ako zabezpecit ked  user stlaci ctrl+alt+F1 a prihlasi sa aby sa hned
spustila aplikacia a po jej skonceni sa user odhlasil, nemozem to dat
ani do .bashrc ani do .bash_profile, lebo mi nenastaruju okna (Xwin) s
tym istym uzivatelom

- druha otazka je  ci existuje moznost po stlaceni ikony poslat systemu
ctrl+alt+F1 a pripadne pri odhlaseni zasa alt+F7

Dufam ze som sa uz vyjadril zrozumitelne.

Kundrik