Sprava vice instalaci programu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Duben 29 14:03:00 CEST 2005

Jan Kasprzak <mailto:kas na fi.muni.cz> wrote:
> Subversion se mi nezda vhodne z toho duvodu, ze bych potreboval mit
> z tech aplikacnich pocitacu pristupne master repository treba
> pres ssh,
> coz nechci. Idealni by bylo neco, co by fungovalo presne

	Nee, to je podminkou nutnou pro pocitac, který bude do repository
nahravat zmeny nebo naopak ziskavat nejakou revizi, zadne jiné stroje to
nepotrebuji, lze to libovolnym zpusobem hodit na jiny stroj, tam udelat
upravy, az zjistim, ze to funguje si to zase zabalit a na nejakem stroji, na
kterem je zase access to master repository to uploadnout. Je pravdou, ze
Subversion nemá uplne nejlepe dotazene externi odkazy, ale osobne bych to
videl tak, ze opravdu nemenna spolecna část bude externi odkaz do
jednotlivych branchu a co branch to jeden specificky stroj (nekde uvnitr
branchu bude odkaz na externi spolecny prapuvod)...

	Jedine co je třeba je nemodifikovat nijak servisni adresar .svn, pak
je uplne jedno lokalita at uz ve smyslu stroje nebo adresare ve kterem neco
provadime, všechny informace k tomu potrebne jsou k dispozici...

> (a v tomto druhem pripade: jak resit prechodny stav - prechod od
> tech lokalnich verzi k jedne centralni verzi)?

	Subversion chybi z meho pohledu (uz jsem to potreboval a musel
obejit) jedna věc - externi odkazy (pouze na adresar, budiz) jsou OK, ale
obcas je vhodne serveru (=repository) sdelit, ze modifikovane objekty, které
jsou v repository jinde a je na ne pouze externi odkaz, tak ze se ma
modifikovat to primarni uloziste - proste svn commit, ale tak aby se
rozpropagovaly zmeny i z externich zdroju - aktualni verze to neumi ani na
explicitni vyzadani, je třeba si nekde checkoutnout ten adresar, udelat
zmeny, commitnout a pak udelat update - tam uz samozrejme diky externimu
odkazu se změna projevi...

	Je ale mozne, ze z nejakeho duvodu tato koncepce pro tento konkretni
projekt nebude vyhovovat... - ja však takto mam resen třeba vlastní MVC
model 2 ramec J2EE, který je jako externi odkaz pridavan k projektum, které
ho pouzivaji... - jedine co nemohu a o cem pisu vyse - z projektu nemohu
menit cokoli v ramci jinak nez ze si ho samotneho checkoutnu, upravim a
commitnu, pote u aplikace(-i) udelam update a mam aktualni ramec ... Je-li
prijemnejsi cesta, rad se priucim. Mimochodem, takto resim i vyvojove verze,
release a konkretni release pro firmu vcetne konfigurace atd... - proste
vsechno pomoci branchu (final v /<project>/tags/<konkretni_datum_predavky>)