Sprava vice instalaci programu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Sobota Duben 30 21:31:42 CEST 2005

Karel Zak wrote:
: > 	Dalsi otazka je, jestli kdyz uz verzovaci system, tak jak ty
: > lokalni rozdily udrzovat - mit pro kazdy stroj zvlast vetev a pri commitu
: > do "spolecne" casti jeste navic delat merge do vsech vetvi? Nebo naopak
: > mit jeden spolecny kod pro vsechny s tim, ze na ruznych mistech kodu
: > budou konstrukce typu
: >
: > 	if (hostname eq 'a.b.c.cz') {
: > 		# lokalni specialita pro a.b.c.cz
: > 	}
:
: Podle mne je to sice prasarnicka, ale zase snadno z hlediska verzovani
: udrzovatelna. Idealni by bylo mit tydle ruznosti, alespon v samostatnych
: souborech.

	V samostatnych souborech to nejde, to uz jsem psal. Jsou to obvykle
vsuvky rozesete po celem systemu, a prilis kratke na to, aby to byla
nejaka funkcionalita vytazena ven.

	Vyhoda tech ifu je ta, ze je na prvni pohled videt, ze na jedne
z instalaci se tady dela neco specialniho. Nevyhoda je ze ten test a cely
kod se takto kopiruje na vice instalaci nez musi byt.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --