Nulovani pocitadla prenesenych dat -- ifconfig

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Duben 30 22:11:57 CEST 2005

On Sat, Apr 30, 2005 at 09:27:00PM +0200, Jaroslav Prodelal wrote:

> No jo, jenomze on mluvi o desitkach a ja kdyz tam vidim 4G, tak mi porad
> potom, co jste napsal vychazi 16G a i to mi prijde dost divne, kdyz se
> na tom stroji nic nedeje.
>
> Jste si tim jisty?

Jistý jsem si jen tím, že ať projde dat kolik chce, příkaz 'ip -s link'
a téměř jistě ani 'ifconfig' vám neukáže víc než 4 GB. Když projde těch
dat 19 GB, uvidíte 3 GB, když to bude 21 GB, uvidíte 1 GB atd. Kdybyste
se trefil přesně do násobku 4 GB, uvidíte nulu. Prostě z toho čísla
vidíte jen dolních 32 bitů...

                                                          Michal Kubeček

P.S. Jaký má smysl posílat odpověď dvakrát, jednou do listu a jednou
přímo?