Jak odstranit ve squidu paticku chyboveho hlaseni?

Pondělí Srpen 1 10:12:31 CEST 2005

Ing. Martin Hankovec <martin.hankovec na ceskearchivy.cz> wrote:
> chtel bych poprosit o radu, jak v chybovem hlaseni, ktere si vytvorim ve
> squidu (pomoci deny_info) odstranit paticku s informacemi o case a jmenu
> serveru. Na netu jsem nasel, ze to jde pridanim zacatku komentare (<!--) do
> chyboveho hlaseni, bohuzel mi to ale nefunguje (co je za timhle tagem sice
> zmizi, ale paticka je tam stale). Neznate, prosim nekdo jinou metodu? (krome
> editace zdrojaku).

squid paticku neprida leb pokial sa v chybovom hlasein objavi retazec %s
(bude nahradeny verziou squidu). Predpokladam ze sa chcete zbativ prave
toho, aby nebolo mozne z hlaseni zistit verziu squidu. Nanestastie, tomuto
sa vyhnete len editaciou zdrojakov.

Enter any 12-digit prime number to continue.