Grabování z tvkarty přes mencoder se zvukem

Ales Nehyba alesus na seznam.cz
Pondělí Srpen 1 18:55:53 CEST 2005

Dne po 1. srpna 2005 18:14 Marek Stopka napsal(a):
> Dobrý den mám problém s grabováním z tvkarty i se zvukem používám
> příkaz: mencoder tv:// -tv
> driver=v4l:input=2:alsa:width=512:height=384:norm=0:freq=191,75 -o
> Film.TV.avi -ovc lavc -lavcopts vcodec=mjpeg -aspect 4:3 -vop pp=lb
> -oac copy
> ovšem nagrabované video je bez zvukové stopy

DD,

mně funguje nahrávání se zvukem, pokud mám v parametrech přikazu
mencoder: adevice=/dev/dsp, bez alsa. Ještě jsem ale musel zajistit
správné nastavení úrovní a zdroje zvuku pro nahrávání, např. pomocí
příkazu aumix.

Hezký den

--
Aleš Nehyba