openvpn, NAT, routing

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Srpen 1 19:01:35 CEST 2005

Mne to funguje
Ziaden forward udp portu som nemusel robit, jeden ma verejnu ip a druhy
sa na nu pripaja, takze ten druhy nemusi mat forward portu lebo packetu
sa k nemu dostanu, lebo su related/estabilished

Ked chces mozme viac cez icq/jabber zajtra, dnes uz musim ist.
Ale ja mam rozchodemych asi aj viac ako 10 vpn a vsetky ficia, maloktore
maju oba konce verejnu ip.
A aj kombinacie linux-win aj linux-linux

Pekny den

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)