simulace MySQL na Postgresu

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Úterý Srpen 2 10:55:32 CEST 2005

Roman Fordinal wrote:

>Uvazoval som trochu nad prechodom na Postgres, ale ako vidim, taketo
>veci mi vazne nemusia strpcovat zivot :)

Za ty dlouhé roky, co dělám s databázema (nepočítám nejrychlejší), jsem
na podobné
zadání narazil jednou. Jinak vždy vím, co v tabulce mám.

Říkám to, abych vás neodradil od přechodu na Postgres. Tato databáze má
(snad nekecám)
spoustu věcí, které jednodušší databáze postrádají. Je, pravda, snad
trochu složitější, ale
přestože je jiná databáze nejrychlejší, dokážu díky programování na
databázové vrstvě
zpracovávat řádově milióny záznamu v desítkách milisekund a nemusím mít
strach sáhnout
do tabulek obyčejným sql příkazem. Postgresu totiž nechybí fištrón na
zpracování velkých
objemů dat.

Petr Bravenec

--