Re: vektorová grafika pod linuxem (zkušenost se Sodipodi)

David Tlustý tlusty na gmail.com
Úterý Srpen 2 14:03:35 CEST 2005

Zdravim

Ze sve zkusenosti mohu doporucit na vektorovou grafiku Xfig.
www.xfig.org

Nicmene na vypracovani pozvanek bych pouzil OpenOffice, nebot nez o
vektorovou grafiku se jedna spise o kancelarskou praci. A nebo je tu
dalsi moznost. Stahnout si wine, coz je emulator windows a
nainstalovat si Corel Draw, pokud ho tedy mate moznost ziskat. Ale ve
vase pripade bych fakt sel do OpenOffice.