simulace MySQL na Postgresu

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Úterý Srpen 2 17:32:29 CEST 2005

Bacha, asi flame!

On Tue, 02 Aug 2005 16:59:24 +0200, Roman Fordinal wrote:

> co to ma preboha spolocne s PHP?
> toto je SQL prikaz pouzity na MySQL ktory zobrazi zoznam tabuliek v
> databaze

Toto neni ,,SQL'' prikaz, ale ,,MySQL'' prikaz. Napriklad v Jave (JDBC) je
zjistovani jmen tabulek/sloupcu soucasti interface, takze nemusim resit
zadne jakobySQL prikazy.

> a co sa uz tyka phppgadminu nesnazil by som sa ho porovnavat s
> phpmyadminom

To bylo mysleno tak, ze se mate podivat, jak zjistuji nazvy tabulek. Jinak
bych radsi nesrovnaval MySQL a PG (vice na
http://openacs.org/philosophy/why-not-mysql.html).

Okopirovano z jineho mailu v tomto threadu:
> Uvazoval som trochu nad prechodom na Postgres, ale ako vidim, taketo
> veci mi vazne nemusia strpcovat zivot :)

Bohuzel, jako vetsina jednoduchych veci, si i MySQL zbytecne zavadi
spoustu vlastnich udelatek tam, kde jsou vseobecne pouzivane. To je
pripad i FIRST/OFFSET+LIMIT zmineny v tomto threadu. Narazite i na
neexistenci LASTGENERATEDID (snad si to pamatuju dobre) a dalsi veci.

Jestli Vam muzu poradit, na PostgreSQL neprechazejte. Usetrite hodne nervu
sam sobe i ostatnim, az budete lidi z PG presvedcovat, ze na MySQL to
prece fungovalo uplne skvele.

Dik
	Petr