Webkamerka pro linuxovy stroj

Jan Krnavek hanz na studentagency.cz
Středa Srpen 3 18:02:33 CEST 2005

> Na to si proste kupte hotove linuxove reseni (je jich nekolik). Ma-li to
> byt bezpecne a odzkousene, nemuzete hlidaci system spichnout horkou
> jehlou za par dni.
>
> -- Dalibor Straka
Ahoj,
obcasna ztrada zaznamu je vedenim "tolerovana", kamery maji mit hlavne
psychogicky efekt:) a reseni by nemelo byt drahe.
Co je velmi zajimave ,ze soucasne bezne dostupne kamery (vivotec,axis)
neumi primo ukladat video na disk (vetsinou to konci u prehravani videa
v browseru - active x ) . Zatim jsem skoncil u reseni ,kdy kamera uklada
pres ftp obrazek 1 za sekundu (zajimame ,ze se vyrobci tento interval
nesnazi zkratit) a ja potom obrazky spojuji do videa.
Dalsi velka nevyhoda kamer je ,ze se neumi rekonektnout na ftp npo
ztrate spojeni,coz mi celkem vadi :( (nevite o nejake kamere ,co tuto
vlastnost ma?).
....zatim patram a testuji dale,urcite dam vedet.
hanz