php.ini

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Středa Srpen 3 20:08:34 CEST 2005

martin hudec wrote:

>Ahoj,

>  mysqli() je podporovane aj v php4.x.x? Sa mi zda, ze iba v rade 5.x.x.
>  Takisto sa mi zda, ze mysql() zvladne aj mysql 4.1.x akurat bude
>  ochudobnena o urcite ficurie.. ale obe tieto info nemam overene.

Mne prave normalni mysql funkce nejdou, skoncim s
*Fatal error*: Call to undefined function mysql_connect() in
*/mnt/data/www/pokus.php* on line *3

*mam php 5.0.4 a mysql 4.1.7, kompiloval jsme si to, a kdyz jsem zkusil
--with-mysql i --with-mysqli, tak mi reklo, ze oboje zaroven nejde ..
ale nejakym zpusobem to jit musi, jinak nevim, jak by to zvladali na
hostingech .. :)