Bind v chrootu nenabiha (SuSE 9.3)- vyreseno

Martin Pokorny konf na cronax.com
Čtvrtek Srpen 4 05:23:19 CEST 2005

Kdyz na neco takoveho narazim, tak v suse postupuji celkem jednoduse a v
99% je to uspesna cesta k cili:
- v yastu provest aktualizaci vsech souvisejich balicku z instalacniho
dvd. To spusti vsechny skripty, ktere zajistuji nastaveni vsech
souvisejich veci (vytvoreni adresaru, nastaveni prav,...)
- pres nastroje yast nastavit uplne tu nejzakladnejsi konfiguraci dane
sluzby. To donastavi (dovytvori), co by pripadne po instalaci chybelo.
- z 99% pripradu uz to bude fungovat a tak uz standardne pres
konfiguraky nastavit a doladit, co potrebuji.

Neni to prilis "studijni" cesta, navic vazana na suse, ale je
nejrychlejsi a nekdy jde fakt o cas :-/

Martin