Router a HW

Martin Pokorny konf na cronax.com
Čtvrtek Srpen 4 05:43:26 CEST 2005

>Mne de o firewall a ssh server, takze to nepujde. :-( A i kdybych ozelel
>to ssh, to co sem zatim videl za hw firewally... diky, nechci.

SMC Wifi router ma fw docela slusny (umi i posilat mailem logy o
zamitnutych pristupech) . Nevim, co jste videl.
Mel jsem v ruce vicero wifirouteru (i treba fw MSI se mi nezdal spatny)
a jedina spolecna vec, ktera mi ve fw chybela, je detailnejsi nastaveni
paravidel, nebo alespon seznam IP, ktere maji povoleny plny pristup.
Vetsinou je to vice mene o nastaveni "ON / OFF" :-/
Martin