software radi - pozdejsi pridani disku do raid1 pole (mirroru)

oldfrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 17:30:35 CEST 2005

Peter Surda wrote:

> Mozno na --grow musis pole zastavit. Ked tam mas cast systemu, nabootuj pripadne
> nejake live-distro [reklama]iste viete ktore odporucam ;-)[/reklama]
>
> BTW ja som to doteraz vzdy vyriesil tak, ze som vytvoril pole s chybajucim(i)
> diskami a potom len pridal.

Kdyz pole nezastavim, selze to na tom, ze pole existuje.
Kdyz pole zastavim, selze to na tom, ze neexistuje :-D

	bash-2.05# raidstop /dev/md0
	bash-2.05# mdadm --detail /dev/md0
	mdadm: md device /dev/md0 does not appear to be active.
	bash-2.05# mdadm --grow /dev/md0 -n 2
	mdadm: Cannot get array information for /dev/md0: No such device

Mohu vytvorit pole rovnou s chybujicim diskem? Aniz
bych disk fyzicky mel k dispozici?

--
--- OldFrog ---