/ na LVM2 - rozsireni velikosti

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Srpen 4 18:46:00 CEST 2005

Jaroslav Prodelal wrote:

> Kdyby na mem stoji bootoval normalne, jak pisete, tak bych to sem
> rozhodne nepsal. Ostatni tri distra, co jsem zkousel nabootovali
> normalne, ale nemaji LVM(2), takze nic, Insert pro nenabootoval,
> zaseknul se na volani initu.

Takže normálně bootujete z CD a ostatní distra chodí a Insert nechodí?
Jestli je to takhle, tak to máte nejspíš špatně vypálené. Nebo máte
smůlu, resp. nějaký exotický hardware.

Když je vše v pořádku, tak strčím Insert do mechaniky, počítač startuje
z CD a když skončí, tak mám zprovozněné raidy i lvm. Bez toho, abych na
něco sáhnul. Zkuste mu dát při bootování nějaký ten parametr. Jsou
popsané v souboru {CDROM}/INSERT/insert-cheatcodes.txt

--
Vladimír Šmelhaus